Cocktail party w salonie Galeria Wnętrza. Spotkanie z kolekcjami Brokis, Artemide i Labra.
Poznańska premiera czeskiej marki oświetleniowej BROKIS częścią programu "Miasto żyje designem" w ramach arena DESIGN w Poznaniu. Zapraszamy!
GALERIA WNĘTRZA W POZNANIU zaprasza na wyjątkowy wieczór!
16 marca o godzinie 19:00 zapraszamy Państwa na premierę nowej marki Brokis. Producent od wielu lat słynie z pięknego designu oświetlenia wykonywanego ręcznie przez czeskich rzemieślników. Szkło, drewno, szlachetne metale - wiele pięknych opraw czeka na Państwa już od 14 marca w poznańskim salonie Galerii Wnętrza. Poczas wieczoru przewidujemy loterię wizytówkową, do wygrania przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Uwaga! Ilość miejsc ograniczona, uprzejmie prosimy o potwierdzenie obecności mailowo: poznan@galeria-wnetrza.pl. Zapraszamy!
www.brokis.cz
arena DESIGN
POZNAŃ ŻYJE DESIGNEM, A GOŚCIE ODKRYWAJĄ ZMYSŁOWE UROKI MIASTA!
- Zdając sobie sprawę z rosnącej popularności dobrego wzornictwa, a także mając na uwadze siłę sektora kreatywnego w Poznaniu, postanowiliśmy rozszerzyć program areny DESIGN o projekt „Miasto żyje designem – mówi wiceprezes MTP Tomasz Kobierski. Akcja ma polegać na zaproszeniu gości targowych do odkrywania designerskich i zmysłowych uroków miasta.
Arena DESIGN to międzynarodowe wydarzenie dedykowane tematyce współczesnego wzornictwa, projektowania przemysłowego oraz architektury. Od 2009 roku w ramach imprezy odbywa się szereg wystaw, wykładów gości specjalnych reprezentujących świat designu i architektury, paneli dyskusyjnych oraz warsztatów. W tym roku na zwiedzających czeka pewna nowość.
Odkrywajmy uroki miasta!
- Zdając sobie sprawę z rosnącej popularności dobrego wzornictwa, a także mając na uwadze siłę sektora kreatywnego w Poznaniu, postanowiliśmy rozszerzyć program areny DESIGN o projekt „Miasto żyje designem” - informuje Tomasz Kobierski, wiceprezes MTP. - W ten sposób chcemy wyraźnie podkreślić, że Międzynarodowe Targi Poznańskie są ważnym elementem miasta i dbają o przygotowanie atrakcyjnej oferty nie tylko dla naszych gości, ale także dla mieszkańców – dodaje.
„Miasto żyje designem” nawiązuje do motywu przewodniego 9. edycji arena DESIGN tj. SENSES. Do projektu zostały zaproszone poznańskie instytucje kultury oraz podmioty prywatne, wśród których znajdują się meblowe showroomy, restauracje i hotele. Wspólnie z nimi przygotowano miejski szlak zmysłów, a każdy z partnerów akcji przygotował ofertę promocyjną – obowiązującą podczas trwania wydarzenia. - To miejsca zlokalizowane przede wszystkim w okolicach Starego Rynku – podkreśla zastępca prezydenta Poznania Mariusz Wiśniewski. - W ten sposób chcemy zachęcić gości targowych, zarówno wystawców, jak i zwiedzających do odkrywania uroków miasta – uzupełnia.
Romantyczna kolacja dla mieszkańców
Wiceprezydent przyznaje, że cieszy go fakt, iż na szlaku znalazły się miejskie jednostki. - Wierzę, że uczestnicy akcji chętnie odwiedzą CK Zamek, Galerię Miejską Arsenał oraz skorzystają z przygotowanej oferty – mówi. Na gości i mieszkańców czekają także dodatkowe nagrody. Wśród uczestników, którzy odwiedzą najwięcej miejsc, biorących udział w projekcie „Miasto Żyje Designem”, organizatorzy wybiorą zwycięzców. - Mieszkańcy Poznania będą mogli zawalczyć o romantyczną kolację w restauracji GardenCity, a goście przyjezdni o weekend w Poznaniu – zachęcają.
Mapę i dedykowaną akcji ulotkę będzie można pobrać z dwóch miejsc: Centrum Informacji Miejskiej albo z Biura Obsługi Targów. Lista miejsc biorących udział w projekcie dostępna jest na stronie www.arenadesign.pl
Z początkiem marca informacje o akcji opublikowane zostaną także w aplikacji Qpony. Wszystkie punkty będą specjalnie oznakowane. Uczestnicy będą mogli skorzystać z oferty w dniach 14-19 marca.